marți, 24 iulie 2012

Long time no see!

 A trecut ceva timp de cand nu am mai postat si chiar mi-a fost dor, insa am avut doua saptamani de concediu unde m-am relaxat total departe de oras, de serviciu si de calculator.
  Trebuie sa recunosc ca mi-a fost un pic dor de a posta insa zilele acestea au fost minunate.
  Am plecat la mare pentru 6 zile si ca in ultimi 2 ani am fost la Eforie Nord, pentru mine statiunea ideala deoarece acolo este liniste si ma pot relaxa in voie.
 Insa in drum spre mare am facut o oprire la Sinaia si am fost pentru prima data la Castelul Peles, un loc minunat unde cu siguranta m-as reintoarce.

   Am fost duminica iar ultima vizita era la ora 4, iar noi am fost norocosi si am prins ultima vizita. Cel mai mult m-a fermecat camera armelor. Dupa cum se vede si in poza de mai sus acesta cladire este unica in lume si merita vazuta for real macar odata in viata.
  Urmatoare oprire a fost Eforie Nord unde ma reintorc oricand cu placere, chiar acum m-as intoarce cu cea mai mare placere. Fiind o statiune relativ mica, ne-am plimbat prin statiune si in fiecare zi mi-as fi luat o mica amintire, plaja a fost relativ  curata si apa a fost calda, sper ca pana la anu sa invat sa inot :)).


 Intr-o dupa amiaza am facut o mica plimbare in staiunea vecina Eforie Sud, unde am fost placut surprinsa de inubatatirile care s-au adus falezei, insa nu era asa aglomerat.
 
  Eforie Sud 


 Noi prin Eforie Sud


 Si cum nu puteam sa ma intorc din vacanta fara nimic o sa va arat pe ce am stricat eu banii ;)).
   Pe langa mi-am achizitionat o pereche de sandale inalte-platforme care sper sa ma ajute in ideea mae nebuna de a invata sa port tocuri cat mai inalte, sper sa nu imi rup capul pe care l-am incalcat sambata ce tocmai a trecut si au trecut testul comoditatii, o sa revin cu poze.
   Bratara din piatra soarelui am luato de la un domn ce confectiona bijuterii ca si mine si cu care am impartasit idei despre confectionarea bijuteriilor si despre pietrele semipretioase. Asa ca acesta bratara am transformato in ceva ce cu siguranta as purta mai des decat bratara un set format din colier si cercei, sper sa va placa ce am reusit sa fac din ea.

Bine v-am regasit si o sa revin cu poze si postari  din vacanta. V-am pupat :*




  

4 comentarii:

  1. ador Pelesul si Pelisorul! sunt superbe!! dar din pacate de cativa ani nu am mai apucat sa trec pe acolo!

    RăspundețiȘtergere
  2. am fost de vreo 3 ori in peles, si chiar daca e frumos, ma simt foarte rau in el, am si lesinat o data si mi s-a spus ca multe persoane au patit asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am patit nimic, din contra a fost foarte bbine facand exceptie furtuna de afara :)))

      Ștergere