marți, 21 august 2012

Busy..busy...very busy!

  In ultima perioada nu mai imi ajunge timpul, nu stiu de ce si cum reusesc. Am si multe proiecte in desfasurare insa am mai avut si am facut fata probabil am imbatranit :))).
  Odata cu trecerea verii m-am ganditsi la o noua colectie de bijuterii dedicate noului anotimp ce urmeaza sa ne intampine, sau sa o intampinam.

        Si cum uitandu-ma pe ceva poze cu toamna mi-a venit inspiratia in curand o sa va arat noua colectie de bijuterii handmade in culorile predominante acestui anotimp.

        Intre timp o sa va arat si alte creatii facute tot de curand. Bijuteriile sunt de vanzare daca sunteti interesate imi puteti lasa un comentariu si vorbim mai in detaliu in privat.

Set din margele cu foita de argint mov cu alb 


Set din margele cu foita de argint albastre si margele din sticla neagra


Set turcoaz-verzui din margele cu foita de argint si cristale 


 Sper ca v-au placut! Va pup :*

       
 

2 comentarii:

  1. Buna. Imi place blogul tau. Esti foarte creativa.Te invit sa intri pe blogul meu http://tweetsome.blogspot.ro/ si sa-l urmaresti daca iti place :*

    RăspundețiȘtergere