vineri, 19 octombrie 2012

Noul la Sephora - Lady Gaga FAME

    Zilele trecute am trecut pe la Sephora si am incercat noul parfum Fame lansat de Lady Gaga. Nefiind deloc o fana a acestei "domnite" sa o zic intr-un mod frumos. Parerea mea despre ea si stilul ei nu este una tocmai placuta, daca necuratul are chip sigur seamana cu al ei :))). Ma rog sa trecem la subiectul principal parfumul lansat de acesta pe piata.
     Am fost foarte sceptica cu privire la aroma pe care o va lansa, zvonuri find ca va folosi in compozitia sa si alte "incrediente" mai putin ortodoxe pentru un parfum. Asa ca curiozitatea ma impinsa sa il incerc si am ramas uimita... contrar zvonurilor si asteptarilor mele miroase chiar placut.
  
     Parfumul are un miros puternic, florar usor dulceag, contine miere, sofran, orhidee tigru  si esenta de caise. Ce are special aceste parfum este textura sa neagra insa odata pulverizat devine transparent.
     Chiar daca nu sunt o fana a creatoarei acestui parfum, ma tenteza sa il cumpar.
     Voua va place parfumul? V-am pupat :*

4 comentarii:

  1. Nu l-am incercat. Am aceeasi parere despre "domnita".Cand voi ajunge la Sephora il voi incerca :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. merita sa il incerci...ma bucur ca nu sunt singura cu aceasi parere, te-am pupat :*

      Ștergere
  2. Nici mie nu imi place Lady Gaga. Dar nici parfumul ei nu imi place. Mirosul este placut, fructat, e chiar wearable dar l-am incercat pe o hartiuta de test din Sephora si apa din sticla fiind neagra a cam patat hartiuta. Negreala a disparut dupa cateva minute dar... nu imi inspira incredere parfumul ei. Stiu ca a spus chiar ea ca parfumul contine sange facut artificial dupa o monstra de sange de al ei, pentru ca toti "monstruletii" ei (cum ii numeste ea pe fani) sa aiba o particica din ea cu ei mereu :))
    E dezgustator! Nu l-am incercat pe piele tocmai din acest motiv :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu l-a incercat pe piele, eu cred ca sunt doar zvonuri pentru fanii ei, pentru a soca publicul, te-am pupat :*

      Ștergere