joi, 29 noiembrie 2012

I'm back!

     Am revenit dupa o luna de munca intensa, doua saptamani in continuu fara weekend, trei zile de concediu, 5 de antibiotice si o oboseala de nemaiintalnit. Cum nu am facut mai nimic in afara de somn si munca nu am mai facut nici o postare nici pe blog si imi cer scuze celor care ma urmaresc. Si cum am fost bolnava si am consumat multe ceaiuri am vazut noile produse Fares in afara de cele pe care deja le-am incercat.
  


        Ceaiul cu ciocolata si menta l-am incercat si are un gust placut de ciocolata, imbinat cu o aroma placuta de menta care da intradevar un gust deosebit acestui ceai, il recomand cu mare placere.
         Facand o calatorie pe site-ul celor de la Fares de unde am preluat si pozele, am vazut noile produse a acestora si care ma tenteaza sa le incerc.






         Iar pentru cei care nu sunt adeptii ceaiului cald, au lansat si ceiurile reci la cutie, numai bune de savurat.



Savurare placuta. Va plac ceaiuri, ce marca ati mai incercat, eu vreau ceai cu pepene dar nu am  gasit in comert. Voi stiti unde as putea gasi. V-am pupat :*


     
 
         
 

2 comentarii:

  1. pfuai, sper ca te simti acum ok.

    am vazut si eu ceaiurile gata de baut, dar de noile sortimente habar n-aveam.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acum sunt ok , si eu vreau noile ceaiuri le-am vazut doar la ei pe site :*

      Ștergere