joi, 14 martie 2013

Review Balea gel de dus cu ciocolata cu smochine!

  
   Acest gel de dus l-am cumparat de la DM si mi-a placut foarte mult, asa ca i-am cumparat si unul mamei mele de 8 Martie. Insa nu am reusit sa le fac poze nici unuia asa ca am luat o poza de pe un site.



Pareri positive: 
  • are o textura cremoasa 
  • are un pret bun
  • hidrateaza pielea si lasa un miros placut de ciocolata..yammy
  • mirosul persista pe piele
Pareri negative:
  • nu se simte mirosul de smochine
  • este editie limitata din pacate
 Cu siguranta l-as mai cumpara, iar la urmatoarea vizita la DM sper sa rezist tentatiei sa iau doar unul nu mai multe. Am spus ca o sa investesc in haine si in ustensile pentru casa, insa la atatea bunatati mai cedez si eu : ))) . V-am pupat :*
   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu