sâmbătă, 5 octombrie 2013

Yves Rocher..alegere grea!

       In speranta ca blogger-ul o sa functioneze in standarde pot sa spun ca m-am reintors...si cu o mare dilema. Luna aceasta am primit dupa mult timp o oferta personalizata de la Yves Rocher si dupa cum bine stiti eu fiind o mare fana a brandului m-am gandit sa profit de ea. Marea dilema pe langa ce bunatati sa imi comand ar fi ce cadoul care il aleg.
      La achizionarea de produse de minim 49 RON, pot sa imi aleg unul dintre parfumurile de mai jos.



       Pe langa produsele care mi le iau de obicei printre care si cate un gel de dus sunt ademenita cu alte noutati/bunatati si nu prea stiu ce sa aleg.


        Noul gel de dus cu Nuca de Macadamia imi fac frumos cu ochiul, insa nici cele vechi cum ar fi cel cu cafea sau  floare de tiare nu imi sunt indiferente.
'
         Noile produsele BIO cu Miere sunt perfecte pentru hidratare in acest sezon.
Si cum nu m-am putut stapani am gasit pe celelalte site-uri Yves Rocher alte produse cu vanilie, care poate o sa apara si la noi in editiile de Craciun, sau o sa le asteptam in zadar cum inca astept gelul de dus cu pepene rosu de la Jardins du Monde.





Voi ce imi recomandati sa aleg?
V-am pupat :* 

         







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu