duminică, 28 decembrie 2014

Favoritele anului 2014!


  Anul acesta chiar daca nu am scris foarte mult, am folosi mai ales in ultima parte a anului produse care mi-au ramas in suflet si care cu siguranta le-as cumpara.


          Setul Today de la Avon, care este unul din parfumurile preferate chiar dacă este produs Avon, nu l-as înlocui cu multe din parfumurile de la foarte multe branduri renumite deoarece este persistent nu isi schimba foarte mult mirosul dea lungul zilei.



            Am primit acest set de la Revlon si imi place foarte mult textura luciului, iar oja este pentru cineva asa ca mine mereu pe fuga si in intarziere, deoarece se usuca foarte rapid.



       Rujuri rosii, cat mai multe, cat mai aprise, insa nici acum nu l-am gasit pe THE ONE!


          Si nu in cele din urma fondul de ten ce mai potrivit pana acum tenului meu. Un miracol pentru tenul meu uscat!

          Voi ce ati preferat in 2014?
          Un an nou cat mai bun!





2 comentarii:

  1. Cred ca produsul preferat in 2014 a fost So Elixir de la YR.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. acel parfum este preferatul meu de ani buni de zile, insa au fost momente in care l-am inlocuit cu Today

      Ștergere