miercuri, 18 februarie 2015

Hair..beautiful hair!

    Parul sau mai frumos spus podoaba capilara, ceva care dealungul timpului il supunem diferitelor procese de a ne imbunatati propria viziune asupra noastra. Dar cat de mult avem si grija de el, cat de mult ne gandim nu numai cum sa il vopsim sau sa il coafam ci si cum sa il facem sa fie si sanatos. 
   In ultimii ani m-am vopsit, tot blonda, dar am folosit vopsea din comert si mi-a cam facut parul destul de deteriorat si nu reuseam sa il fac sa stea intr-un anume fel. Insa acum cum finuta mea draga se ocupa indeaproape de parul meu, a inceput sa isi revina pe calea cea dreapta.
  Vopseau s-a trasformat acum in una profesionala, mai exact Alfaparf si sunt foarte multumita de culoare. Va las cateva imagini sa vorbeasca de la sine. 



  

 
       Nu numai vopseau a facut ca parul meu sa straluceasca ci si produsele de ingrijire folosite, diferite tratamente si tuns nu mult insa indeajuns... ca muream inainte cand ceream tuns doua degete si imi tundea o palma...aceasi palma care imi doream sa o returnez :(((... Insa toate se fac la salon, deoarece am observat ca acasa oricat de mult as incerca parul nu ramane asa fin, iar cu produsele bune si mainile dibace se fac minuni.
      Nu stiu cat de mult va incanta pe voi ce ati vazut, insa eu pot spune ca sunt extrem de multumit. Iar daca sunteti din Arad sau popositi pe aici puteti cu incredere a va faceti o programare pentru un adevarat rasfat.
       

              O sa revin si cu alte detalii, avand ca in vedere ca in curand vreau un tratament cu botox pentru par. Da.. botox pentru par si deabia astept..am vazut rezultate pe altcineva si merita incercat... si vreauuuuuu...
Ce ziceti, meritati un rasfat?

    

2 comentarii: