sâmbătă, 11 iulie 2015

Noutati...All Nature!

  Ieri am fost in Real (cel din orasul nostru nu a fost preluat de Auchan) si am descoperit la raionul de cosmetice o noua gama de produse care au un miros senzational, insa mi-a atras atentia si modalitatea in care sunt ambalate, seamana cu unele produse Sabon, insa mai low-cost.
  Produsele se numesc All Nature si se prezinta intr-o gama larga.
 

    All Nature sunt produse fabricate in Bulgaria in uleiuri si ierburi cu 95% continut de origine naturala. Sunt produse dedicate îngrijirii parului, a corpului si  sapunuri naturale. In magazin se gasesc toate insa cele mai multe sunt sapunurile si cele de ingrijire a parului.

     Sapunul cu iasomie si ceai verde mi-a furat gandurile, are un miros de iasomie pe care o ador si din punctul meu de vedere merita investitia. Cat de curand o sa il achizitionez insa momentan sunt la proiectul numai investi banii in ceea ce ai deja asa ca la capitolul sapunuri am vreo 4 nedesfacute si acum numai as avea nevoie de el, insa in curand va fi al meu si nu numai :))

    Voi stiati depre aceste produse? Ce ati incercat?





2 comentarii: