miercuri, 1 august 2018

Books si nostalgia de a citi.

 Avand in vedere ultimele evenimente din viata nu am mai apucat de foarte mult sa pun mana pe o carte si sa o savurez. Sa ma transpun in pielea unor personaje sa imi imaginez decoruri, intamplari sau chiar sentimente. Imi place mult sa citesc si chiar dupa ma pot lejer detasa nu ma afecteaza emotional niciuna in general adica dupa ma pot reintoarce la realitate. Iar ratiunea sa nu imi fie afectata stiind de fapt sa fac puntea intre realitate si fictiune.
 O carte de fapt serie de carti ma facut in schimb sa imi aduc aminte de adolescenta mea de trairile de atunci. Si nu neaparat ca nu stiam ca e fictiune insa cumva mi-a sporit pofta de a scrie de a pune pe hartie a cateva ganduri si amintiri pudrate cu putina fictiune nu stiu probabil din idee ca daca odata va ajunge pe mainile unor cititori curiosi sa aibe si un pic de mister.
  Cartile sunt seria After de la Ana Todd si Before tot de la aceasi autoare.


Chiar daca nu sunt o mare a formatiei de unde autoarea s-a inspirat pentru personajele  masculine ale povesti tot mi-au ramas in minte. Poate ca si femeie va asteptati sa ma fi regasit in personajul feminin al carti insa din contra ma " vedeam" un Hardin veritabil :)). Daca va doriti o lectura usoara de vacanta va recomand cu drag seria.

HUGS AND KISSES.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu