marți, 9 octombrie 2012

Colectia mea de oje si un NOTD Pink Sephora!

     Acum m-am gandit sa va arat colectia mea de oje, dupa ce am aruncat din cele vechi si mi-am facut loc pentru noile ce vor veni :))).


          Ojele mele adunate cu mare grija :))


 Ojele mele Flormar, care din pacate nu le mai pot cumpara din orasul meu, pentru ca singur stand ce se afla in Mall Galeria Arad s- a inchis :(((


My Blueeeeeeeeee...
 

FARMASI


Sephora time 
  NOTD Pink Sephora o nuanta diafana de roz cu particule.
Sper ca v-au placut.
V-am pupat :* 



 P.S. Vreau oje Essence, deci noi investitii ;)



 


8 comentarii:

  1. OHO ,da multe mai ai.
    ce faci cu atatea ? :)
    Frumoase unghiute ai :)

    esti pupacita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc..stiu am multe si mai vreau :))
      si eu te-am pupacit :*

      Ștergere
  2. fara sa vreau, balesc abundent la cele albastre, dar si la cele doua piersicii de la Farmasi :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu balesc la orice oja albastra pe care o vad in magazine :)))

      Ștergere
  3. haha ce de albastru! si la mine e la fel, multe albastre si purpurii, dar am inceput sa recuperez si pe verde (cul mea fav)
    seara buna:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mi-e nu imi place verdele, insa albastru predomina, acum vreau ceva culoarea pielii, te-am pupat :*

      Ștergere