marți, 11 decembrie 2012

DIY Project ..plus un cadou.

    De mult am o obsesie pentru diferite decoratiuni handmade si asa zise proiecte DIY. Asa ca am strans din nebuniile pe care le am prin sertare si a iesit acest mic decor.


        Din cateva scoici de la mare stranse dealungul timpului, ramasite de la o bratara mai veche si un pahar de plastic de la un parfum. Ca si capac am pus  cu o panza aspra si cu saten albastru deschis al cerului si al marii am inchis visele de vara trecuta.





     Si cum luna trecuta a fost ziua prietenei mele Anca, m-am gandit sa ii fac o creatie personalizata pentru sarbatorile ce o sa vina. Asa a luat nastere urmatorul set de bijuterii facute de manutele mele, cu drag pentru ea.



Sper ca va placut. Mai vreti da fac acest tip de postare?
V-am pupat :* 
 
 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu