marți, 5 februarie 2013

Reduceri, reduceri in poze!

 Cum va spuneam in postarile precedente in timpul meu liber am ajuns si eu intr-o seara prin magazine si sa profit de reduceri.


    Doua camasi de la Takko cu 30 de Ron fiecare si o fusta de la NewYorker cu doar 20 de Ron.


    Bijuterii de la C&A cu 5 Ron fiecare, colierul l-am pastrat insa bratarile le desfac si fac seturi din ele.
     Mi-am mai cumparat un palton mov de la C&A , am vrut pe turcoaz insa nu am mai gasit marimea mea , la doar 40 de Ron.
     Si cum nasii nostri de cununie sunt in asteptarea unei minuni mici, care se va naste luna acesta i-am luat si ei ceva.

      
 Acesta a fost luat din H&M, pretul nu il voi spune deoarece il fac cadou.
Sper ca va placut ceea ce mi-am achizitionat. V-am pupat :* 

2 comentarii:

  1. Pentru ca imi place blogul tau te-am nominalizat la un premiu.Intra aici http://tweetsome.blogspot.ro/2013/02/liebster-award-pentru-bloggeri-only-in.html

    RăspundețiȘtergere