marți, 5 martie 2013






Iata si regulile:

1. Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul
2. Scrie 11 lucruri despre tine,ca daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului, trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi?
4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de followers si premiaza-le
5. Anunta-le acest aspect pe pagina lor
 
Regula nr. 1 :
Premiul l-am primit de la Alexandrina. 

 
Regula nr. 2

  1. colectionez bijuterii de tot felul
  2. o mare pasiune a mea este confectionarea de bijuterii
  3. mi-as fi dorit sa ma fac designer vestimentar
  4. am o obsesie pentru culoarea albastru
  5. lucrez foarte mult in ultima perioda si rar o perioada libera pentru mine
  6. anul acesta ma casatoresc, dupa 6 ani de relatie
  7. nu m-am visat niciodata printesa
  8. imi place sa citesc, insa din pacate nu am mai citit de mult
  9. mi-am facut blog pentru mine si nu pentru a face reclama mincinoasa
  10. sunt foarte sincera..dureros de sincera
  11. imi plac trandafirii si freziile.


Regula nr.3

Intrebari adresate:
1.Care a fost cea mai mare dezamagire din viata ta?
    Am avut mai multe dezamagiri insa incerc sa le las in urma si nu imi place sa mi le amintesc.

2.Care este hobby-ul tau?
   Sa fac bijuterii handmade.

3.Iti plac dulciurile/care sunt acelea?
   Da imi plac ..din pacate toate :)))

4.Care a fost ultima carte citita?
   Dimineata, la pranz si seara – Sidney Sheldon

5.Care a fost filmul preferat si de ce?
   Nu am unul anume insa imi plac comediile.

6.Care este cea mai mare realizare a ta?

    Nu stiu sa raspund la aceasta intrebare in momentul de fata.

     Privin regulile 3, 4, 5, nu nominalizez nici un blog avand in vedere ca am cam ramas ultima care l-a facut. Le las pe cititoarele mele care doresc sa il faca sa raspunda la intrebarile Alexandrinei.
     V-am pupat :* 



2 comentarii: