miercuri, 9 aprilie 2014

Review AVON Ultra Beauty Lipstick Deep Red!

  Vreau sa va vorbesc despre rosu..rujul rosu pe care mi l-am dorit de mult si pe care mi l-am achizitionat in ultima comanda facuta la avon. Avon
 
Puncte forte:
  •  are un pigment foarte bun
  • ambalaj practic
  • un rosu diferit, care poate fi purtat atat ziua cat si seara
  • are o consistenta cremoasa
  • nu usuca buzele
  • creionul pe care l-am cumparat odata cu el este practic, retractabil si are o nuanta placuta
  • nu se intinde
  • rezistenta medie la transfer
  • un pret bun - 20 de ron per set insa pretul difera de la o brosura la alta 





Puncte slabe:
  • mi-as fi dorit un rosu mai intens insa si acesta ma prinde bine




Ce rujuri ati cumparat in ultima perioda si cat sunteti dispusa sa platiti pentru  un ruj?

   

Un comentariu: