duminică, 25 ianuarie 2015

Hobby..cat timp dedici tie!


     Fiecare avem un hobby sau mai multe, ceva ce ne place sa facem in care investim timp, munca, speranta si creatie. Dar intr-o lume in care jobul ne ocupa mare parte din timp, cat din zi, saptamana, luna, an ne dedicam cu adevarat lucrului care ne place, in care ne simtim noi, ne simtim impliniti. Nu neaparat ca jobul nu ar face asta..sau poate in unele cazuri chiar nu il face si fiecare gasim o portita in care suntem noi si ceea ce ne place. Hobbyul poate sa se transforme usor si intr-o meserie una chiar productiva si renumerata in asa fel incat sa nu mai fie nevoie de job.
     Mie de exemplu imi plac lucrurile creata cu manuta mea, poate ca tot timpul am avut o latura artistica in a crea lucruri, de copil vream sa stiu sa fac diferite lucruri, chiar daca de multe ori familia nu m-a sustinut insa nici nu a fost impotriva. Nu vreau sa va plictisesc cu detalii din copilarie sau alte lucruri care unii ar crede ca sunt de umplutura.
     In momentul de fata hobbyurile mele sunt tot in materie de handmade, cum bine stiti marea mea pasiune sunt bijuteriile handmade, insa nu as vrea sa ma opresc aici.
 



          Insa nu sunt numai acestea, imi place sa scriu, mult daca se poate poate intr-o zi si o carte de ce nu....sa desenez..marea majoritate a bijuteriilor au fost desenate inainte de a fi create. Imi place designul vestimentar si candva in liceu l-am si studiat dar foarte putin si mi-ar fi placut sa investesc mai mult timp si energie in a dezvolta aceasta pasiune..insa timpul trece repede din pacate si nu am pus nimic in practica. In urma cu cateva luni a descopeit o noua tehnica, tehnica servetelului pe care mi-as dori sa o invat cat mai in profunzime, dar toate la timpul lor.
         O coafeza, o cosmeticiana si multe alte exemple in care pasiunea, hobbyul s-a transformat in job. Un job care te ajuta sa si traiesti decent si sa fie o meserie. Intotdeauna am sustinut scoliile de arte si meserii, dar intr-o societate in care banul conduce pentru un trai asa zis mai bun multi am facut facultati "de viitor" si ori nu profesam, ori daca o facem nu neaparat o facem din pasiune ci din nevoie.
          Voi ce pasiuni, hobbyuri, vise neimplinite aveti? Cat timp dedicati pentru ceea ce adevarat va place si va face sa va simtiti utila si implinita sufleteste, nu numai pana la bancomat?

          Va las cu cateva poze (scuzati calitatea pozelor) din pasiunea mea devenita si o a doua meserie pot sa spun.

         O saptamana frumoasa, 
         Eu o pasionata de frumos.



2 comentarii:

  1. si mie imi place sa fac crafting, anul acesta sper sa invat sa crosetez :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa inveti nu iti va fi greu..sa tot faci va fi un pic dificil

      Ștergere