vineri, 13 septembrie 2019

Avon Parfumes


   Daca tot vorbeam de parfumuri, pe langa cele a unor case renumite mai ma atrag si unele de la avon. Care incet incet au devenit si ele atat ca pret cat si ca si calitate unde la un nivel mediul al pietei. Daca in urma cu ceva  ani erau considerate cumva mediocre, acum prin lansarea de noi game si colaborarea cu anumiti parfumieri a companiei au rezultate uimitoare.


    Pe langa eternul Today despre care v-am mai vorbit, mai m-au cucerit si acestea doua arome: Rare Pearls si Premiere Luxe. Primul a fost in cataloage si in perioada adolescentei mele insa cativa ani a lipsit din oferta lor si imi era asa dor sa il resimt din nou. Si da a fost dragoste la a doua revedere sa spun asa mai poetic. Premiere Luxe face parte din parfumurile puternice orientale cumva care imi place sa la port in zile in care vreau sa am succes.
    Voua ce parfumuri Avon va incanta simturile? 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu