luni, 12 martie 2012

Ce am mai realizat in ultimult timp!
 Dupa cum am mai spus si in postarile trecute, marea mea pasiune este confectionarea de accesorii.In place sa imi fac propriile acesorii. In pozele de mai jos creatile de catre mine pentru mine si de ce nu si pentru voi.

             
         Set din semipretioase si margele ovale maro cu foita de aurie. De mult mi-am dorit sa am un set de acest gen, iar acum il am in colectia mea de bijuterii, care intr-o zi o sa o pozez.


 Inelul din perle albastre  pe care l-am confectionat in completare setului pe care mi l-am facut pentru noaptea de Revelion, insa la momentul respectiv nu ma mai avut cadru insa sunt convinsa ca o sa am ocazia sa port tot setul.Acesta este colierul care l-am purtat in noapte dintre ani.
 Am mai facut diferite seturi pentru vanzare si cercei ce ma duc cu gandul la culoare, la primavara, la natura ce tocmai reinvie, la fluturi, la flori si nu in ultimul rand la bomboane. 
 Set lacrimi  de turcoaze - pret http://www.crafty.ro/Ramo86
Cercei Candy 
Disponibili pe roz deschis si verde crud - la pretul de 7 ron/ pereche


                          Cercei lungi Red Line si cercei Flower Party ambele la pretul de 8 ron/pereche.
   Pentru a vedea si alte bijuterii accesati urmatorul link http://www.crafty.ro/Ramo86. Va multumesc si sper sa va placa!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu