miercuri, 7 martie 2012

Favoritele lunii Februarie

Am tot vazut aceasta postare de genul la majoritatea blogger-itelor si m-am gandit sa o preiau si eu. Asadar va prezint produsele cosmetice care le-am folosit cel mai des luna aceasta si care mi-au placut cel mai mult.




Lotiune de corp si gelul de dus de la Sephora cu praline de ciocolata despre care am facut si un review pe blog si care cu siguranta le-as mai cumpara.

Cutiuta Tender Care de la Oriflame cu ciocolata care o folosesc in special pentru buze si maini.
Creion-fardul Oriflame pe care mi l-am cumparat di campania trecuta si de care sunt foarte multumita atata de textura cat si de cantitate.
Si nu in ultimul rand parfumul meu favorit pe care il folosesc cel mai mult iarna pentru mirosul sau intens si de durata Today de la Avon.

Sper sa va fie si placul vostru produsele. Un Martie insorit si plin de bucurii!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu