miercuri, 25 martie 2015

Review Gomaj cu extract din Sâmburi de Caisă!

  Intr-o comanda facuta telefonic la Yves Rocher am primit o oferta la un set de produse din care facea parte si acest gomaj despre care nu stiam mare lucru. 


    Dupa ce cateva saptamani in care a fost uita prin sertarul cu cosmetice m-am gandit sa ii dau o sansa, asa ca a fost dragoste la prima folosire. Chiar si pe siteul Yves Rocher are urmatoare descriere
"Rețeta pentru un ten catifelat !
Bucurați-vă de acest gomaj fructat pentru exfoliere delicată grație pudrei de sâmburi de caisă. Aplicaţi acest gomaj pe tenul umed de 1-2 ori pe săptămână. Masaţi și apoi clătiţi.Fără parabeni.Avantaj : Amuzați-vă făcând cerculețe când îl aplicați.
Nu este comestibil. Uz extern. Nu lăsați la îndemâna copiilor."
     Intradevar este cea mai buna reteta pentru ten catifelat, initial am avut ceva dubii avand in vedere ca am tenul uscat si parca ma descompun mereu :)), iar cand am incercat acest gomaj si samburi de caisa am observat ca il face mai catifelat, mai stralucitor chiar daca este vorba despre un gomaj, iar efectul este de lunga durata.


     In descrierea de pe site se specifica ca nu este comestibil, considerand mirosul de macarons cu caisa este nevoie uneori de astfel de specificare :)).
    Textura este una a unui exfoliant cremos, iar odata aplicat acesta devine spumoasa aerata si iti face tenul mai hidratat. Cel putin la mine are momentan mai mult el efect de hidratare decat crema mea de fata care de o vreme numai isi face efectul dorit.
  



         Cu siguranta ca l-as mai cumpara, iar pretul este unul accesibil, 25 de ron, insa in ofertele Yves Rocher ajunge si la 15 ron (depinde de oferta). Daca ar fi sa ii dau o nota cu siguranta ar fi 10.
          Ati folosit acest produs? Ce parere aveti despre el?
          Ce produse YR v-au facut o impresie buna?
          O primavara frumoasa!








2 comentarii:

  1. am si eu un exfoliant de la YR, dar cu bambus. pe acesta nu l-am incercat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahhh imi imaginez mirosul lui! Nu am avut un exfoliant de la YR, dar merita de luat in seama la viitoarea comanda.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere