joi, 11 aprilie 2019

Curatarea fetei cu scrubul Smooth Sugar Glow de la L'oreal Paris 



  Daca tot am ajuns la curatarea fetei am sa va spun cate ceva despre produsul favorit cu care ma rasfat. Pe langa mirosul demential pe care il are este si foarte usor de utilizat. 



    Dupa cum se stie sunt fana a produselor de la L'Oreal Paris asa ca odata ce am vazut lansate pe piata noile scruburi mi-au lucit ochisorii. Si nu a durat mult pana la achizitia unuia :))) si nu regret nimic. Am un ten destul de uscat insa acest produs nu il irita sau il usuca mai tare inca din potriva il curata de toata pielea moarta si lasa pielea moale si catifelata numai buna de aplicat o crema hidratanta pentru ca ritualul sa fie complet.




  Textura este una cremoasa chiar daca are particule de zahar, iar daca rezistati tentatiei de a nu il manca :))) se intinde destul de bine pe pielea usor umeda,  nu necesita produs in exces si se indeparteaza cu apa calduta. Acum pe elefant.ro este 32 ron si eu zic ca merita. 
  Voi l-ati incercat? Ce produse va plac de la L'Oreal Paris.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu