miercuri, 24 aprilie 2019

Gold..Nutri Gold 


 Daca suntem tot la capitolul de ingrijire a fetei va arat tot ritualul. Dupa ce folosesc scrubul trebuie sa imi aplic ceva hidratant. De ceva ani ma tot lupt cu tenul meu uscat pe alocuri care in zilele de iarna sau in cele toride am impresia ca ma descompun :)). Am incercat diverse branduri, uleiuri, masti, incantatii si nimic pana ce nu am descoperit aurul pur din albine care ii ofera tenului meu stralucirea ce nu o credeam ca o sa o mai vad. 


   In timp dupa o folosire evident mai indelungata tenul meu a inceput sa isi recapete o oarecare suplete si am continuat cu ea aproximativ 2 ani si nu am avut tendinta sa o schimb. Pot spune ca in sfarsit mi-am gasit crema de fata perfecta. 



 Crema este dipsonibila atat pentru zi cat si pentru noapte, iar mie personal imi place mai mult cea de noapte fiind mai hidratanta insa si asa se absoarbe repede in piele, nu pateaza si cel mai important nu te trezesti cu tenul uleios nici macar vara. 
 Pretul cremei difera de la un magazin la altul insa estein jur de 50 - 60 de ron. 
 Ati incercat aceasta crema? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu