miercuri, 1 februarie 2012

 Wish-list de ciocolata

      In aceasta iarna am facut o pasiune pentru ciocolata, insa am optat pentru cea cu cat mai putine calorii cea din cosmetice (chiar daca mai cad in ispita si pentru cea comestibila). Asa ca o sa fac o lista cu produsele cosmetice ce contin ciocolata pe care le detin.
  •  gel de dus si lape de corp sephora praline de ciocolata (primite in decembrie cadou de  ziua mea de la niste prieteni dragi- carora le multumesc ) care au un miros divin o sa revin cu un review in viitorul apropiat.
  • cutiuta cu minuni de la Oriflame cu aroma de ciocolata (primita tot de ziua mea de la alti dragi prieteni) 

     Insa sper o marire a colectiei mele de cosmetice cu ciocolata si pentru asta am un wish list cu  produselor pe care le doresc sa le achizitionez in viitorul apropiat. Pe blogul unei adevarate lady aurora toma am descoperit ca produsele faberlic se reintorc din nou in Romania. In trecut am auzit de aceste produse, insa fiind eleva si nedispunand de bani nu am comandat niciodata nimic de la ei, insa uitandu-ma pe catalogul disponibil doar in limba rusa am descoperit cateva bunatati din ciocolata ce mi-au  atras atentia. Insa cel mai mult mi-a atras atentia un parfumel CHOCOLATE STORY chiar daca nu sunt adepta parfumurilor foarte dulci.Costa aproximativ 33 de lei (am transformat din ruble in lei).
  
  Imi mai doresc si acest parfum ce printre notele sale ciocolata .
  Parfumul se numeste Dancing Lady si este disponibil in catalogul Oriflame. Pretul difera de la o campanie la alta, in campania 03/0212 el este 48.99 lei.
   Momentan atat am gasit care in compozitia lor sa detina ciocolata si pe care as vrea sa-mi apartina. Daca a-ti folosit ceva cu ciocolata si a-ti fost placut suprinsi astept sugestii pentru o marire a listei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu