joi, 29 martie 2012

Au sosit papuci brazilieni de la  ZorileStore.ro !

  Astazi au sosit prin curierat coletul in care erau papucei alesi de mine pentru campania de testare in colaborare cu Blogatul. 


            
              Coletul a fost frumos ambalat iar cutia este frumos colorata, iar despre frumoasa Gisele Bundchen  nu am cuvinte. Asa ca am deschis cutia in mare graba sa vad produsule ales de catre mine, acele sandale albe, decorate cu o steluta de mare din metal fiecare.




Sandalutele erau aranjate frumos in cutie, insa cand le-am scos am avut o surpriza. Uneia dintre sandalute ii lipseste steluta din metal, insa pentru mine aceasta nu este un impediment sa nu imi placa, sigur o sa ii aplic o pietrica asemanatoare cu cea a stelutei. Asa sandalutele mele v-or fi unicat, fata de a celorlate bloggerite. 
 Un alt plus pentru mine ar fi materialul moale din care sunt facute, in asa fel incat la o purtate mai indelungata sa nu apara durerile de picioare, bataturile si ranile cauzate de materialele rigide. 
Pe site-ul celor de la ZorileStore.ro (linkul mai sus )am mai vazut si alte modele de incaltaminte pentru care ma tenteaza sa fac o comanda. Le multumesc celor de la Zorile Store.ro si lui Blogatu pentru sansa acordata!  Voi ce papucei ati ales?

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu