luni, 19 martie 2012

   Noile achizitii! 

     Am renuntat momentan la cumparatul de cosmetice, asa ca m-am reprofilat, pentru ca banii trebuie sa circule :))). Asa ca mi-am achizitionat doua carti care sper ca pana la finele saptamanii sa le citesc. 
Prima carte este depre moda, culoare si stil, un manual care te invata sa fii propriul tau stilist.

    In paginile acestea sunt sfaturi despre cum sa iti deszvolti propriul stil atat din punct de vedere estetic cat si cromatic.
    La o prima vedere mi-a placut ghidul de alegere a culoriilor care te avantajeaza in fuctie de ten si pigmentatia acestuia (slaba & calda, slaba & rece etc..) si cum sa le combini pentru a iesi tu in evidenza in hainele pe care le porti. Contine de asemenea sfaturi despre machiaj ce culori trebuie sa contina trusa ta de farduri si acesorii care te avantajeaza in functie de forma corpului. 
     Cartea se numeste Coloreaza-ti increderea in tine si am gasito la promotie in librariile Diverta la pretul de 14, 90 lei, a fost dragoste la prima rasfoire. 


    A doua carte am luato din curiozitate, mi-am amintit ca am vazut o recenzie pe un alt blog. Cartea de numeste Hotii de frumusete  si este conceputa sa socheze si sa iti arate si o alta fata a lumii.  Pe acesta am luato de la Cora la pretul de 10 Lei.
   






      Sper sa reusesc sa le citesc saptamana aceasta! Voi ce carti v-ati mai luat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu