joi, 3 mai 2012

Favoritele lunii Aprilie! 

Cum zilele acestea nu am prea stat in fata calculatorului numai la serviciu, nu am reusit sa mai fac de mult o postare pe blog, insa am revenit cu forte proaspete si m-am gandit sa va prezint produsele preferate si cele mai folosite in luna aprilie.

1. Sapunul cu pepene Sandy care are un miros foarte placut si deloc artificial, are o textura cremoasa nu lichida ca si alte produse folosite in trecut.
2. Gelul anticelulitic Supliform de la Hofigal , care pentru mine este cel mai bun gel anticelulitic folosit vreodata lasand pielea catifelata si cel ami important nu ramane unsuroasa. Se gaseste si in tub mai mic la un pret de aprox. 8-10 RON.
3. Untul de corp de la Fennel de care am mai vorbit intr-o postare preedenta.
4. Masca de fata cu ciocolata si capsuni de la Freeman care isi merita toti bani.
   Voua care va plac? Va pup :*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu