marți, 29 mai 2012

Review lotiune de corp cu iasomie Sabon

 Cum va spuneam in postarile trecute mi-am luat inima in dinti si am comandat ceva de la Sabon, doua lotiuni de corp. Cea despre care vreau sa va vorbesc este cea de iasomie.
Pareri pro:
  • are o consisenta usora
  • o aroma placuta de iasomie si iarba verde si persistent mirosul pe pielecateva ore
  • hidrateaza foarte bine pielea si nu o usuca
  • cantitatea este de 200 de ml
  • are o valabilitate destul de indelungata pana in 2014
  • ambalajul este unul vintage si este din sticla

Pareri contra:
  • pretul este destul de ridicat, daca nu ar fi fost la reducere nu mi-as fi permis sa o cumpar la pretul de 62 de lei
 Sunt foarte multumita de lotiune si cu siguranta as mai cumparao insa nu la pret intreg :)). V-am pupat *



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu