vineri, 15 noiembrie 2013

Cartea și nevoia de a citi!

   Odată cu venirea vremii reci, am tendința de a sta mai mult în casa și de a citi mai mult. Orice carte citita este un plus de cunoaștere, visare și informare a omului în sine. Am citit cărți despre istorie, cărți despre diete, beletristica, autoeducare și multe altele dar tot nu sunt de ajuns. Cred ca orice carte care iți "cade" în mana trebuie citita pentru ca fiecare are ceva special. 


    Cu ocazia sarbatorilor cred ca o carte este un cadou minunat  pentru oricine.  Cu o cana de ciocolata calda in fata o carte te duce pe tărâmuri necunoscute, intr-o lume unde totul este diferit, timpul se scurge parca prea repede si ideile si faptele sunt puse in practica mai usor. 

   O carte te poate invata lucruri noi despre lucrurile pe care le intalnim zilnic dar despre care de fapt nu stiam atat de multe, putem trai povestile de dragoste a personajelor, putem invata trucuri pentru a ne simti noi mai bine si de ce chiar și sa arătăm.  

    Va invit la o cana de cafea, ciocolata sau ceai si la o carte buna. Ce ati mai citit in ultimul timp? 

    V-am pupat :*

  


   

4 comentarii:

  1. eu ma zbat cu 50 shades of grey! N-am timp :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit o carte excelenta Mireasma trandafirilor salbatici de Sorina Popescu. Merita sa fie citita, mai multe amanunte nu va dau, sa nu se risipeasca din "miresmele" ei, desi nu sunt pline de dulcegarii...

    RăspundețiȘtergere