miercuri, 27 noiembrie 2013

Castigatoarele concursului!

   Dupa cum v-am promis la inceputul concursului, castigatoarele o sa fie anuntate in 26.11.2013, imi pare rau pentru intarziere insa este un pic dupa ora 00.

 

    Am recitit comentariile vostre de mai multe ori si mi-a fost foarte greu sa ma decid, deoarece vad ca ati citit carti care mi-e nu mi-au "cazut" inca in mana si tare mi-as dori sa le cunosc mai mult. Am ales castigatoare cu ajutorul colegei mele de birou Damaris, care si-a "sacrificat"timpul pentru a putea alege cat mai bine cele 3 castigatoare.
      Premiul 1 revine Claudiei:

Cea mai impresionanta carte citita.... Hmm.. am citit cam multe la viata mea, dar cea care m-a impresionat cel mai mult a fost Descult, scrisa de Zaharia Stancu, a fost si a ramas cartea mea de suflet. Cred ca a avut un impact foarte mare asupra mea, poate si din cauza ca am citit-o la o varsta frageda, undeva la vreo 11-12 ani, cand eram in vacanta la tara, la bunici! Am inceput prin a citi un fragment intr-o carte veche, apoi am cautat-o cu ardoare pana am gasit cartea. Mi-au ramas adanc intiparite in memorie imaginile vizuale, chinurile prin care au trecut bietii oameni obligati sa se injoseasca pe mosiile boierilor, traditiile de la sat si drama familiei. Iar replica "Sa nu uiti, Darie!" mi-a bantuit copilaria si adolescenta, de fiecare data cand vedeam oamenii la camp, muncind, imi aduceam aminte de carte!

   Am ales acest comentariu pentru ca si eu citeam la tara in vacanta la bunici si am carti citite acolo care mi-au ramas in suflet si in memorie pe care le recitesc si acum.

Premiul 2 revine Alexandrinei

Cartea care m-a impresionat cel mai mult a fost "Viitor cu cap de mort" a lui Radu Cinamar.M-a impresionat faptul ca, desi pare o carte gen SF, relateaza niste intamplari si prezinta niste realitati si personaje care la momentul citirii iti par reale, iar modul cum este scrisa cartea te duce in alta lume alternativa diferita de ce ai trait si stiut in realitatea cotidiana.Autorul te intriga si te indeamna subtil sa cauti mai multa informatie, sa nu te plafonezi la continuul acestei carti si te face sa revii si sa citesti urmatoarea carte din serie.

Pentru ca cartea aleasa de ea te duce intr-o lume diferita si sincer mi-a starnit curiozitatea, eu nu fiind o mare amatoare de SF dar am puso pe lista de citit in viitorul apropiat.

Premiul 3 revine Gabrielei

Intr-o zi am dat peste o carte pe care o aveam demult in casa,dar nu stiu de ce nu o citisem.Este vorba despre cartea *Maturitatea-responsabilitatea de a fi tu insuti* de *Osho*.Aceasta carte m-a impresionat prin simplul fapt ca iti starneste interesul pe masura ce citesti si pentru ca este o carte din care inveti foarte multe lucruri noi care te pot ajuta in viata de zi cu zi.Mi-a mai placut si faptul ca am gasit in carte diferite motto-uri,glumite,bancuri si povestioare foarte interesante,care daca ai o zi mai *neagra* te binedispun.Va recomand aceasta carte!!

Pentru ca oricand este nevoie de o carte pentru a te binedispune si in acelasi timp de autoeducare si cunoastere de sine.


 Imi pare rau daca am dezamagit pe cineva, mi-ar fi placut sa am carti sa dau tuturor. Va mai astept cu drag la mine pe blog cu comentarii si sfaturi. Rog castigatoarele sa imi trimita pe mail datele personale si adresa unde sa i se expedieze premiul.

  Va multumesc. V-am pupat :*

 

 

 

  
 

     


 

6 comentarii: