marți, 7 iulie 2015

Oferta de Iulie Yves Rocher!

  Dupa cum bine stiti obsesia mea pentru YR, nu puteam sa nu vad si noua oferta de la ei in luna iulie. Mi-am achizitionat nu de mult si cateva produse despre care va scriu curand, produsul care imi face tot timpul concediul mai frumos si cum se apropie nu l-am putut lasa necomandat.
  Dar sa revenim la ofertele verii
  

    Pentru o comanda de minnim 39 de ron puteti alege creme de ingrijire a zonei ochilor, cadou supriza, apa hidratanta pentru corp sau setul ametist care va da o nota eleganta tinutelor voastre. Produse de comandat sunt chiar si pana la 50% reduse, iar gelurile de dus au un super pret numai bune de luat in concediu.
    Si nu numai atat YR rasplateste clientele care au o comanda de minim 99 de ron cu unul dintre parfumurile Au Matin Au Jardin au un set de genti care pot face voiajul mai practic. Pe mine sincer ma tenteaza ambele si parfumurile cu lacrmioara si liliac le stiu, iar celui cu cires i-as da o sansa 
     Va tenteaza oferta? Ce ati comandat ultima oara de la ei?
      O vara frumoasa!




2 comentarii: