joi, 9 iulie 2015

Wishlist Avon! 


   Am gasit in noul catalog AVON doua produsele de care am nevoie, avand in vedere caldura de afara si purtatul balerinilor este pentru mine la serviciu este un must. Cu cateva campanii in urma le-am vazut si aveau si pagina parfumata si sincer m-au dus cu gandul la o gama mai veche de la sephora.

        Asa ca in dulapul cu cosmetice imi fac de pe acum loc pentru exfoliantul si spray-ul de picioare. Am tot evitat sa imi pun comenzi la ei avand in vedere ca am o gramada de produse si m-am horatat sa numai iau alte produs cand am un dulap plin :)). Insa parca ar mai fi loc si pentru un gel de dus..dar cred ca ma abtin, ca numai ce au venit cele de la Yves Rocher.

       Voi ce ati luat in ultima prioada de la Avon?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu