marți, 9 aprilie 2019

Alverde duo bronze marmorat 


 De curand am fost pana la DM  pentrut a-mi face cateva cumparaturi uzuale, am facut si o noua descoperire. Cum fata mea nu prea a vazut soarele de ceva vreme as putea spune ca a fost o adevarata minune ca mi-a ajuns sub nas. Este vorba despre duo bronze marmorat de la Alverde. 
   





   Intradevar are o textura marmorata insa fata de alte produse de gen de pe piata nu este un contrast imens intre nuante, ceea ce ajuta la o omogenizare a culorilor placuta. 
  Eu avand un ten alb cu tendinte de roseata pe alocuri acest produs chiar isi face treaba intradevar nu tine locul unui fond de ten insa pentru mine sa dau un pic de culoare un rimel si un ruj pentru a iesi decent din casa este ideal. Iar in zilele toride nu o sa imi curga de pe fata.

 Se aplica usor cu o pensula pentru pudra si nu incarca ceea ce este un plus, deoarece bebelina mai are tendinta de a-mi pune mana des pe fata ca e la faza de descoperiri si nu as vrea sa ii ramana pe maini machiajul meu. 

      Din cate am vazut contine uleiuri esentale si ingrediente organice. Iar toate acestea la un pret destul de bun. Este si primul meu produs Alverde de machiaj asa ca presimt o noua iubire :))) avand in vedere ca acesta este pe placul meu. 
Voi ati folosit produse Alverde, ce? 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu