sâmbătă, 6 aprilie 2019

Relaxare cu o carte buna! 

  De ceva vreme de cand imi petrec mai mult timp cu bebelina mea am lasat cititul pe un loc mai secund insa tot imi place sa mai citesc.O fac mai rar insa e unul din modalitatile de relaxare ale mele si daca este si ceva din care pot sa invat e si mai bine. Dupa cum majoritatea stiti deja printre pasiunile mele sunt crearea de bijuterii si moda evident ca orice femeie, iar istoria lor este ceva captivant pt mine. 
   Nu de mult am descoperit un site minunat cu carti online  de unde orice pasionat de citit poate alege ceea ce isi doreste, au categoria de carti bestseller pentru cei care vor sa citeasca tot ce e mai cautat pe piata lecturii. Eu mi-am ales ceva din colectia Savoir Vivre deoarece tanjesc de mult dupa o carte de acest gen, iar alegerea a fost facuta si pe faptul ca ma ajuta la ceea ce mai fac pe langa blog, bijuterii. Cartea se numeste pietre pretioase asa cum sunt si femeile. 
 

   Prin carti cred ca ne autoeducam, ne fac sa visam, sa prinda contur ideile deja existete in capul nostru insa aveam nevoie de un acel ceva care sa ne dea curaj sau nu sa aprinda lumina. Ce poate fi mai bun decat o carte bine scrisa care cumva sa ajute mintea sa exploreze, sa fie creativa, sa zburde spre alte taramuri inca avem o retinere destul de mare in ale patrunde. Siteul ofera si carti motivationale destul de bune as spune, cunoscand piata. Insa pe mine nu ma atrag foarte mult prefer cartile istorice, practice, fictiunea  din cand in cand chiar si de ce nu si o carte romantica insa nu exagerat de siropoasa deoarece
 glicemia mea este un punct sensibil :)) . Din fericire am vazut ca in ultimii ani la noi a inceput sa infloreasca si piata aceasta ceea ce e un mare plus ca putem avea acces la atatea carti bune si pe site se pot gasi tot felul de titluri care in urma cu ceva ani doar visam sau le vedeam pe siteuri de socializare si chiar la un pret decent as putea spune. 
   Ma astras si subtitlul carti " istoria lumii sau istoria dorintelor" care atrage, stiind cu totii ca lumea inca din vechi timpuri a fost atrasa de opulenta, de bijuterii, de pietre, au creat si cristale industriale pentru cei cu un buget mai restrans si totul pentru a infrumuseta si a face lumea mai stralucitoare. 

     Ce carti preferati sa cititi? Ce va atrage prima data la o carte? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu