vineri, 10 februarie 2012

Crema de fata preferata

 Am tot cautata o crema de fata care sa fie pe gustul meu. Am incercat mai multe pana cand am gasito pe THE ONE.



Imi plac foarte mult produselele romanesti, insa aceasta crema am descoperito vara trecuta intr-o farmacie si m-am gandit sa o incerc. Ma atras in primul rand ambalajul, o cutie  sub forma unui cu pe care scria Wine Energy- crema de fata cu vin. Crema este produsa de Farmec Romania si are o valabiliatate de 6 luni de la deschiderea cutiei.

  Hidrateaza foarte bine, contine si ceva particule rosii care dau stralucire fetei si are un miros fantastic. As recomanda aceasta crema atata pentru continut cat si pentru pretul foarte mic pe care il are (in kaufland era la oferta – 9.9 Lei). Da pot sa spun ca as mai achizitionao, sunt deja la a treia cutie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu