vineri, 3 februarie 2012


Parfumuri Yves Rocher

Sunt o clienta Yves Rocher de vreo 2 ani si ceva si tot ceea ce pot sa spun despre produsele lor este ca marea lor majoritate sunt minunate.
 Printre produsele mele preferate sunt parfumurile. Primul parfum primit de la ei a fost Comme une evidence, de care la inceput am fost foarte incantata dar in timp acesta nu s-a mai regasit printre parfumurile mele preferate deoarece imi dadea niste dureri de cap infernale numai cand il simteam. Insa cand am descoperit  un alt parfum de la ei, So Elixir a fost dragoste la prima vedere.  Acest parfum pot sa spun ca este preferatul meu si o sa-l mai achizitionez de cate ori o sa mi se iveasca ocazia. Alte parfumuri preferate de la ei este Iris Noir si parfumul de liliac (perfect pentru zilele de vara). Iubesc parfumurile de la Yves Rocher. 





Voua va plac parfumurile de la Yves Rocher? Care?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu