miercuri, 29 februarie 2012

Noutăți de la Yves Rocher

  Poate credeți ca am o mica obsesie pentru produsele Yves Rocher. Recunosc este un pic adevărat, imi plac foarte mult pentru faptul ca ma urmăresc promoțiile pe mine prin ofertele trimise nu le urmăresc eu pe ele :-))).
  Astăzi a primit prietenul meu ( l-am recomandat cu 2 luni în urma pentru a-mi lua parfumul, So Elixir) noua oferta Yves Rocher valabila pana la sfârșitul lunii mai.
 Printre noile produse apărut si la noi este gama cu rodie din Spania. Produsele care se găsesc în oferta sunt gelul de dus Jardins Du Monde la prețul redus de 8, 50 RON (11,50 RON) și masca vitalitate cu extract de rodie la prețul redus de 18 RON (25 RON).




  O sa le cumpăr si eu in viitorul apropiat si o sa revin cu un review, însa eu tot aștept pe piața romanească gelul de dus Jardins Du Monde Watermelon Brasil.
   Astăzi am ridicat de la posta comanda di oferta în care se oferea cadou cutia pentru alimente și termosul, o sa revin cu poze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu