miercuri, 18 aprilie 2012

Comorile Orientului.

    Ultima achizitie in materie de parfumuri este Tesori D'Oriente - Jasmin du Giava. Mi-am dorit foarte mult acest parfum inca de cum l-am mirosit prima oara, aroma sa puternica de iasomie este de adreptul dementiala.  Imi plac foarte mult aromele tari, lemnoase iar acesta est parfum se incadreaza perfect in gusturile mele.
   L-am cumparat luna trecuta de un pret foarte mic (20 RON) fata de cel cu care se comercializeaza in diferite magazine si farmacii. Produsul are 100 ml, mirosul persista pana la 8 ore, avand in vedere pretul sau nu ma asteptam sa persite atata de mult. Odata cu el am mai cumparat si prietenei mele un alt parfum din aceasi gama Tesori D'Oriente Fiore del Dragone care are un miros florar foarte placut, insa tot cel cu iasomie ramane preferatul meu. Cu siguranta l-as mai cumpara. Ce produse ati folosit din aceasta gama? 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu