sâmbătă, 7 aprilie 2012

Unghiutele mele Nude

  Cum tot am vazut pe diferite bloguri ale fetelor pe care le urmaresc ojele Flormar m-am gandit si eu sa imi cumpar unul. Cum demult imi doream o culoare delicata, nude, mi-am ales din gama lor de produse lacul  de unghii Flormar Supermatte 105.

  Punctele forte alea cestui produs sunt culoare,pretul de 7 RON,  nevoie de un singur strat pentru a avea o manichiura perfecta si rezistenta pe unghii. 
 Un punct in minus este modul in care imi ingalbeneste unghiile daca il tin mai mult de 3 zile, insa cum eu imi schimb des culoarea unghiilor si acest punct nu este o problema majora pentru mine.
 Mi-am mai achizitionat de la ei, oja magnetica albastra despre care o sa revin cu pareri, istoria aplicarii si obtinerea liniilor care a fost o adevarata provocare, insa nu am apucat sa fac poze cand am folosito.
 Ce produse pentru unghii mi-ati mai recomanda de la ei ? Ce produse nu mi-ati recomanda sa folosesc de la acest brand?  Va pup :-*


2 comentarii:

  1. waaa!!! ce unghii lungi si frumoase ♥ eu am tot de la ei nuanta Neon Pink...

    http://wanwinkle.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc,sper sa imi imbogatesc colectia de nuante de la ei. :*

      Ștergere