vineri, 13 aprilie 2012

Wishlist spiritual! 


 In aceasta perioada tot am vazut si chiar eu am vazut wishlisturi intregi cu lucruri materiale pe care ni le dorim cu ardoare, asa ca m-am gandit sa imi fac si un wishlist mai aparte.
 Sa incepem cu ce imi doresc......imi doresc ca lumea sa nu mai fie asa rea, sa nu mai moara oameni de foame in timp ce noi mancam intr-o zi cat pentru o saptamana, imi doresc sanatate si acelor oameni care sufera de boli incurabile si traiesc fiecare secunda si fiecare clipa alaturi de cei dragi. Imi doresc sa am puterea de a ajuta si pe ceilalti, imi doresc sa pot sa ma abtin cand este cazul si cel mai mult imi doresc armonie in suflet si chibzuinta in tot.

 Acum ce le doresc celorlati...le doresc sa fie luminati de aceasta sarbatoare a Invierii Domnului Iisus Hrisos, casele lor sa fie loc de bucurii, sanatate si speranta.
 Si sa nu uitam ca duminica este sfanta sarbatoare a Invierii Domnului si nu Iepurasul!

 HRISTOS A INVIAT! 



PS: Scuzati-mi lipsa de pe blog insa am pregatit un alt proiect despre care va voi vorbi saptamana viitoare, cand ma v-oi intoarce dintr-o bine meritata vacanza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu