miercuri, 9 ianuarie 2013

Culoare anului 2013!

    Renumitul institut Pantone anul acesta a ales ca si culoarea anului verdele smarald.


          Cum acesta culoare a fost aleasa castigatoare din mai multe optiuni iar cum mie nu imi prea place culoarea verde si nu am haine verzi, o sa optez pentru celelalte culori propuse. 
  In place mult Monaco Blue, Nectarine, Poppy Red si Dusk Blue , dar si culori alese in anii precedenti imi plac cum ar fi turcoazul si tangerine tango si sper sa mai gasesc haine in aceste nuante pentru ca ma avantajeaza si le port cu drag. 


   Voua va place culoarea acestui an?
   V-am pupat :*



4 comentarii:

  1. Monaco Blue e demential .
    :)
    Mie nu-mi sta bine cu albastru asa ca verde e prima optiune.
    Pupicei si O zi frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. deci anul acesta o sa fii o adevata fashionista, te-am pupat :*

      Ștergere
  2. recunosc, imi place :). chiar am fost incantata cand am aflat ca verdele emerald e la putere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie din pacate nu insa imi place sa lucrez cu pietre verzi :*

      Ștergere