joi, 3 ianuarie 2013

Revelion 2012-2013 partea I

   Am decis sa imparta aceasta postare in doua parti, deoarece petrecerea de Revelion a avut o parte buna si una mai putin buna. Asa ca sa incepem anul cu bine incep cu partea cea buna.


   Am decis sa petrecem si anul acesta, noaptea dintre ani alaturi de prietenii nostri cu care am facut Revelionul in ultimi 4 ani,acesta fiind cel de al 4- lea. Am cautat in oras oferte tentante la diferite restaurante, dorind muzica live si populara pe cat posibil, Nu sunt adepta cluburilor, prefer o muzia clasica, prea buna...prea ca la tara cum zice o reclam la tv. Dupa indelungi cautari am ales o noua sala de evenimente aproape de oras, nou deschisa, eleganta si cu o capacitate mare , Salon Noblesse Vladimirescu- Arad.
     Intradevar sala este mare, eleganta cu era descrisa pe site si pe contul de facebook, muzica a fost extraordinara un adevarat spectacol cu era si promis in reclama lor . Formatia cantaretului Lucian Dragan a cantatat aproape toata seara, a oferit cele mai bune melodii pentru a petrece alaturi de prieteni si de familie. Spre marea mea mirare sala a fost in proportie de 70 % ocupata de tineri de varsta noastra si am ramas placut suprinsa ca nu toti sunt adeptii clubului, a fetelor dezbracate de pe bar, a bauturilor inmultite in bar si a liniuțelor luate la baia clubului.

    
   Tinuta de revelion a fost una simpla, am optat pentru o coafura dintre cele pe care vi le-am aratat in postarea trecuta, iar machiajul a fost facut de catre mainile mele stangi in materie de machiaj :)))


 
       Ma bucur ca a fost distractie si ca ne-am simtit bine asta este important. V-am pupat :*

 Ps: Urmeaza si partea tragico- comica.


     




7 comentarii:

  1. Imi place rochia ta ,iti sta foarte bine cu parul impletit.
    Ai o fata atat de luminoasa :)
    Esti pupacita.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumoasa e impletitura :).

    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar esti frumoasa;)). Imi place coafura, intr-adevar, e dupa modelul din poza cu nr.3 ( de la postarea cu coafuri) .

    RăspundețiȘtergere