marți, 15 ianuarie 2013

DIY by ME!

    In luna decembrie am facut cateva bijuterii, unele sa le fac cadou iar altele la comanda.

    De Mos Nicolae i-am facut prietenei mele Bianca o pereche de cercei cu baze aurii, care sper ca i-au placut.


            In ziua de Craciun este nascuta vecina prietenului meu si i-am dus cadou ceva facut de mine si sa fie in spiritul Sarbatorilor un set format din bratara si cercei in culorile Craciunului: rosu si verde.

            Iar la serviciu am jucat asa renumitul joc "ingerasii" iar prietenul meu si-a extras o colega despre care nu stiam amandoi mare lucru (lucram in acelasi loc) asa ca i-am facut un set de perle visinii pe baze din bronz.
    
            O alta colega de a lui i-a placut mult setul si mi-a cerut sa ii fac unul la fel si unul din perle maro. Asa au luat nastere alte  doua seturi din perle.

 


 Voua va plac? V-am pupat :*

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu