duminică, 30 septembrie 2012

Comanda Yves Rocher! 

 Saptamana trecuta mi-a ajuns si mie comanda facuta la Yves Rocher dintr-o oferta mai veche ce expira in 25 septembrie, asa ca pe ultima suta de metri am facut o comanda la produsele care le folosesc des de la ei sampoanele cu reflexii aurii.


In colet am primit:
  •  cele doua sampoane comandate
  • doua deoroll-urile Jardins du Monde cu floare de bumbac, doar unul l-am pozat, celalalt l-am facut cadou mamei mele.
  • un gloss piersica dulce, care s-a dovedit marea dezamagire a lunii,  deoarece tubul fiind relativ mic, nu exagerez dar jumatate este gol.
  • cadoul primit a fost So Elixir marea mea obsesie, mai am inca 2 sticle .
    Acesta oferta a primito si prietenul meu si bineinteles ca o sa mai primesc o sticla de Elixir, deoarece si el si-a plasat o comanda din gama de barbati, fiind un fan a spumei de ras si a lotiunii dupa ras.
    Sunt foarte multimita de produsele comandate, facand exceptie glosul "minune" pe care am platit doar ambalajul, produsul a ramas la ei :))).
    Pe voi ce va dezamagit de la Yves Rocher? V-am pupat : *

 

8 comentarii:

  1. m-a apucat si pe mine placerea de a folosi so elixir zilele astea :)


    sa le consumi cu placere pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos, si eu il folosesc aproape zilnic si imi placeeeeeeeeee, te-am pupat :*

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere.
    Mai nou sunt si eu fan Yves Rocher :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos, merita sa investesti in produsele lor 98% din ele sunt bune, te-am pupat :*

      Ștergere
  3. Folosesc gelurile de dus Jardin du monde de la ei.Imi plac.Sotul meu foloseste balsamul dupa ras si spuma de ras si ii place.Pe mine m-a dezamagit un demachiant 2 in 1 cu musetel era parca.Am facut alergie.Imi pare rau ca ai platit tubul de gloss si nu ai produsul.Fa reclamatie! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am mai facut reclamatie deoarece m-am gandit ca imi trimit doar tubul fara pic de produs :))), si eu folosesc geluri de dus de la ei. te-am pupat :*

      Ștergere
  4. Hi Ramo, I know this brand, your products must be good! Kisses!

    RăspundețiȘtergere