joi, 6 septembrie 2012

Wishlist de toamna- partea 1

 In aceasta toamna pe langa o schimbare de garderoba, mi-am mai gasit unele lucruri pe care mi le doresc foarte mult.

              Setul Ancona Avon, care mi-a placut foarte mult si pe care o sa mi-l iua in campaniile viitoare.
           Aceasta manusi le-am gasit la Orsay si sunt intradevar deosebite.
   Pantofi Oxford in diferite curori, am o pereche din piele intoarsa albastri insa as dori si o culoare neutra.

   Si intr-o vizita pe libris.ro am gasit aceste carti minunate.



Si lista va continua in curand ;))). V-am pupat :*
 
 




2 comentarii:

  1. :)
    Frumoase bijuterii.
    Fiind in lista mea de blogroll ,te-am nominalizat cu drag si pe tine la tag-ul A from Z things.
    Mi-ar face placere sa te cunosc mai bine:)
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase manusile, si eu imi doresc o pereche asemanatoare pentru iarna asta!

    RăspundețiȘtergere