marți, 18 septembrie 2012

Tag 7 lucruri !

 Am primit acest tag de la Alina si de la Iris, carora le multumesc.


7 lucruri ciudate despre mine

imi plac foarte mult caii dar de cativa ani imi este frica de ei
nu imi plac sarmalele
mie frica de caini oricat de mici sunt
am o camera plina de jucarii de plus
nu calc pe capacele de la canalizare si nu ii las nici pe cei cu care sunt
mi-e frica de fulgere si tunete chiar daca sunt in casa
reactionez urat cand cineva urla la mine

7 lucruri pe care nu le suport

sa urle cine la mine
sa fiu mintita
sa verifice cineva dupa mine cat de bine am facut un lucru
sa mi se puna in carca ceva de care nu am fost si nu sunt responsabila
sa astept la rand si cand ajung sa imi spuna ca nu mai poate sa ma ajute ca s-a inchis
sa ma duc la cumparaturi si la raft sa fie un pret si la casa altul 

7 lucruri fara care nu pot sa traiesc

iubire
familie
sanatate
prieteni
natura
fara veselie
cosmetice and haine 

 Dau mai departe tagul celor din blogroll-ul meu si care vor sa il preia cu drag. V-am pupat  :*

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu