joi, 13 septembrie 2012

Dragoste de la prima purtare..Nadura!

 In urma cu cateva saptamani, mai exact in 20 august s-a pus la posta comanda nostra (a mea si a prietenei mele Adelina) . Comanda  a fost facuta la magazinul pe facebook al firmei Nadura.
 De la inceputul veri mi-am dorit o pereche de balerini insa nu am gasit nicaieri calitatea pe care o doream si navigand pe facebook am ajuns pe pagina lor si m-am indragostit la prima vedere de modelele vazute.
  I-am vorbit prietenei mele despre papuceii vazuti si asa am ajuns sa facem prima comanda pe numele ei. Eu mi-am ales setul de mai jos la un pret foarte rezonabil.

   Papuceii si geanta sunt asa cum mi-am dorit, comozi, frumosi din piele iar gentuta este incapatoare nu este prevazuta cu fermoar insa are un buzunar interior care are fermoar.
    Cu siguranta ca o sa mai fac o comanda la ei fiind foarte multumita de calitatea produselor.
    Acestia sunt papuceii comandati de prietena mea, fiind si ea foarte multumita de achizitia facuta.
 Multumesc firmei pentru promtitudine si ca orice dragoste, doare un pic, m-au jenat in prima zi:))). Dar s-a rezolvat in timp iar acum sunt ideali.
Va invit sa vizitati pagina lor de facebook si sa va spuneti si voi parerea.
V-am pupat :*

 
  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu