marți, 11 septembrie 2012



Leapsa : A to Z things

 Am primit aceasta leapsa de la Iris si va las sa ma descoperiti mai bine.
 

A
Age : 25

Allergic: la oameni prosti ;))
Animal: de plus
Actors: keanu reeves, freddie prinze junior

B
Birthday/Birthplace: 02/12/1986, Arad
Best Friends: 2 prietene +mama
Body Part on opposite sex: fund, buze, ochi....
Best Feeling in the world:  beeing happy
Best weather: 25 de grade ;))
Been in Love:  Yes
Been on stage?: nici intr-un caz;))
Believe in yourself: foarte mult, uneori insa cedez
Believe in life on other planets: .nu prea
Believe in miracles:  da
Believe in magic: magia iubirii, magia prieteniei cea neagra nu prea cred =)))
Believe in God: foarte mult
 Believe in Satan: o da, din pacate mereu isi baga coada
Believe in Santa: daaaaaaaaaaa, de acum am inceput lista J))
Believe in Ghosts/spirits: nu prea.
Believe in Evolution: yes
 
C
Candy: rar, acum foarte rar
Color: Albastru în toate nuanțele, turcoaz, rosu, maro, crem, bej, corai.
Cried in school: in generala eram o adevarata bocitoare J))
Chocolate/Vanilla: prima varianta
Chinese/Mexican: Chinezească.
Cake or pie: Plăcintă cu visine, mere ,prune .
Countries to visit: România, turcia, maroc, etc

D
Day or Night: ambele.

Danced: ma sbengui, imi plac dansurile populare, i know i’m old J)).
Danced in the rain?:  daca si tuna si fulgera asa dansez pana inauntru J))
Danced in the middle of the street: nu, ca nu am bani de amenda

E

Eggs: da
Eyes: Albaștri.
Everyone has: a talent, felling ...
Ever failed a class?: Nu

F
First crush: În grădiniță ,probabil ;))).
Full name: Georgiana Ramona Maier – Ramo for friends
First thought waking up: sunt mama somnului
Food: multe, mai nou mai mult proteine
Fruits: Toate, cu precadere pepene, capsuni, struguri, banane etc

G
Greatest Fear: Siringi L((

Giver or taker: ambele
Gum:  cea cu pepene. 
Good luck charms: nu am

H
Hair color: blond deschis vopsit, blond inchis natural, si blonda pana in maduva oaselor, uneori prea blonda J))

Height: 1,66
Happy: Mai mereu.
How do you want to die: nu prea vreau, impacata cu mine si cu cei din jur
Hate: Prostia, minciuna, aroganta si sarmalele
  


(In guys/girls)
Ochii: albastri
Hair Colour: Șaten deschis/închis
Height: Înalt , peste 1.80
Clothing Style: omeneste
Characteristics: amuzant, inteligent si rabdator

I
Ice cream: pepene, pepene, struguri, pepene.hmmmmmmmm aaa pepene J))
Instrument: ...am incercat vioara in frageda pruncie, parca era matza in calduri deci no thanks

J
Jewerly: ooooooooo, pai de toate la colectia mea J))

K
Kids: În viitor, sper sa nu ii pierd
Keep a journal?: nu

L
Love: Familia mea, my boyfriend , bijuterii handmade, in general ceea ce fac.
Letter: da, pacat ca nu am mai scris de mult
Love at first sight: nu cred in asa ceva.



M
Milk flavour: Nu.
Movie: comedii, animatii, istorice etc
Marriage: Într-un viitor , inca aspet inelul J), de vreo 6 ani J))
McD's or KFC: non.

N
Number of Piercings: 0.
Number: 2,10,12
Nickname: ramo, pufuletz, georgy (la servici- inainte era o teroare, acum m-am obisnuit), blondo, ..

O
One wish:Sanatate


P
Place you'd like to live: la mine acasa
Pepsi/Coke: cola, mai rar

Q
Questionnaires: .

R
Reason to cry: minciuna, daca mi se pare ceva nedrept, injectii.
Roll your tongue in a circle?:  o da, pot.

S
Song: nicolae guta J))-niciodata in viata nu m-am dat batut, linkin park- crawling
Shoe size: 37
Slept outside: da, in cort 
Shower daily? Da.
Sing well?: oribil, daca aveti de spart geamuri sunt indeala
Scientist need to invent: pastila omeniei

T
Time for bed: maxim 11 cand sunt schimbul 1 de la7 
Thunderstorms: inchisa in baie de obicei, trage roletele, draperii tot ce poti
Touch your tongue to your nose? Amu ma stramb, nu pot J)


U
Understanding: Sunt o persoană înțelegătoare .

V
Vegetable you hate: Nu .
Vegetable you love: cam toate.

W
Weakness: puppie face.
When you grow up: i wanna be a milionare glumeam, nu mai cresc.
Who makes you laugh the most: cam tot ce ma inconjoara, mai putin lucrurile naspa
Worst feeling: Când cineva mă minte și îmi trădează încrederea

 


Where do we go when we die?: ......
Walk with a book on your head?: am incercat, sunt stramba nu o sa devin fotomodel si cat sufar J))

X
X-Rays: 10 lei la tanti asisitenta si scapi de ele J).

Y
Year it is now: 2012.

Z
Zoo animal: Nu-mi place să văd animalele închise în cuști.
Zodiac sign: Sagetator.

Dau mai departe tuturor fetelor din blogroll-ul meu si tuturor care vor sa il preia cu placere.
 V-am pupat :*




 

2 comentarii:

  1. M-am distrat.Esti foarte amuzanta si imi place ce ai scris despre tine.O sa preiau leapsa.Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incerc sa vad totul cu zambetul pe buze..deabia stept sa citesc si eu despre tine :*

      Ștergere