duminică, 16 septembrie 2012

 TAG: Primul/prima!

   Am primit acest tag de la Iris si acum va arat si voua inceputurile mele in materie de cosmetice, insa l-am modificat un pic deoarece nu am folosit unele produse si nu mai tin minte.



   Primul fond de ten :
   Primul fond de ten cred ca a fost prin liceu si nu prea am fost incantata de el, era Miss Sporty si sincer nici nu mai stiu daca nuanta respectiva mi se si potrivea.

 Prima pudră :
  Nu folosesc nici acum pudra foarte des, cred ca era din trusa mamei cu multi ani inainte, nu mai tin minte.
Primul rimel (mascara) :
  Ooo.. primul rimel care a fost in intregime al meu a fost Avon si se numea volum extem sau ceva in genul, si era intr-un tub argintiu. Mai apoi si-a schimbat ambalajul intr-unul abastru inchis. 
Prima paletă de farduri :
 Prima paletade farduri pe care am folosito a fost cea a mamei, era o paleta dreptunghiulara si acolo avea toate culorile posibile si imposibile. In liceu mi-am luat un fard de pleoape de la Avon ceva editie de sarbatori albastru cu slipici. Era foarte stralucitor..prea stralucitor.




Primul ruj :
 Primul ruj a fost tot al mamei normal, nu mai imi maintesc doar ca avea un ambalaj foarte interesant in degrade.

Primul tuș :
 Unul cu mult sclipici avon, care nu l-am folosit decat o singura data ;))


Primul parfum:
 Primul parfum cumparat a fost Prowl de la Avon si acum mai am sticla si atat de mult mi-a placut ca l-s mai cumpara si acum daca ar mai reaparea in catalogul lor.

 
 
Primul dermatograf :
  A fost  unul no name si aveam pe gri si pe albastru.
 
Prima crema:
   A fost Nivea.
 
 
Primul balsam de buze:
  Nu mai tin minte, insa cu siguranta ceva no name.
  
Avand in vedere ca ma inceput numai in liceu sa folosesc produse de machiaj, nu am o vasta experienta in folosirea unor anumite produse. 
  Dau mai departe acest tag la toate fetele din blogroll-ul meu si tuturor care vor sa il preia cu drag. V-am pupat :*
 


 


 

 

2 comentarii:

  1. desi ma tot uitam in brosurile avon, nu-mi aduc aminte DELOC de acest parfum..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fot demult, cand au aparut primele cataloage avon, o sa ii fac poza intro zi sa il vezi..te-am pupat :*

      Ștergere