duminică, 23 septembrie 2012

Do It Yourself - pentru altcineva

 Am primit de la o doamna, colega cu mama de serviciu o bratara lata din chipsuri de citrin si 10 margele de sticla tibulare duo (alb si galben).
 Rugamintea doamnei a fost sa ii fac "ceva" din acele margelute iar ce ramane sa imi patrez pentru mine. Zis si facut, iar ieri am creat un colier si o pereche de cercei pentru doamna respectiva.


   Citrinul este o piatra semipretioasa care in traducere inseamna lamaie. Exista mai multe tipuri de citrin, clasificate in functie de culoare:
  •  CITRIN GALBEN PAL - nuanta galbena naturala foarte deschisa
  •  CITRIN GALBEN - nuanta galbena naturala intensa
  •  CITRIN GALBEN MARONIU - de culoare coniac, nuanta fiind data de tratamentul termic la care a fost supus cristalul
  •  CITRIN GALBEN INTENS - galben ca mierea, culoare amplificata artificial


     Iar in terapiile complementare piatra este recomandata pentru protectie, succes in afaceri, prosperitate, comunicare, studiu, protectie, sanatate. Iar in zodia este recomandata persoanelor neascute in noiembrie si celor in zodiile Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioara, Balanta, Sagetator, Capricorn, Pesti.
             De restul pietrelor ce mi-au ramas mie, stiu cam ce o sa fac si o sa va arat poze. Oare o sa ii placa doamnei? V-am pupat :* 
   


9 comentarii:

  1. Pentru persoanele in zodia Balantei ce piatra s-ar potrivi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pietrele potrivite pentru fiecare om nu tine neaparat de zodie, trebuie sa interactionezi cu ele sa iti dea o stare de bine..pentru zodia ta se potrivesc citrinul, cuart roz, jasp rosu, agate cu precadere cele roz.

      Ștergere
  2. Buna,

    Te astept sa te inscrii la primul giveaway de pe blogul meu. Sunt trei premii puse in joc!

    Pentru mai multe informatii viziteaza:
    http://clothesabcs.blogspot.ro/2012/09/primul-giveaway-fashionshoppinggossip.html

    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. da fac si comenzi in functie de materialul disponibil pe care il am. in curand o sa lansez o noua colectie de toamna cu inspiratii din peisaje. poti sa imi trimiti un mail pe ramo_pufuletz212@yahoo.com si ti trimit poze, te-am pupat.

      Ștergere